sâmbătă, octombrie 08, 2016

Doar mie mi se putea întâmpla!

Din ciclul "doar mie mi se putea întâmpla" enumăr: 

- buna ziua! nu vă supărați, cat este ceasul? (fiind pe graba si fără baterie la telefon ca de multe ori)
-__________ (am pus pauza pentru răspunsul nu a venit in limba romană, ci in rusa :)))),
-(ca semn de politețe am raspuns) mulțumesc! 

Scena a făcut parte din experiența mea frumoasa din Republica Moldova, Chișinău de acum câțiva ani buni, am inteles dupa aceea de ce acea persoana mi-a raspuns intr-o limba mai putin cunoscuta mie (dupa 3 ani de limba rusa in generală :)))....shhh, nu prea mi-a plăcut asa mult). Chiar daca acel cineva a inteles perfect întrebarea mea, a preferat să-mi răspundă in rusa din patriotismul arătat acelei tari, de altfel ca multi din RM, nu-l condam, nu l-am înjurat dar am rămas wow, wtf :))),

Sunt multe experiențe din acest ciclu si ar fi mult de povestit, unele sunt generice si multi au parte de ele, multe din ele sunt chiar haioase uitându-te din afara cercului dar cateva iti ramân întipărite in minte for life pentru ca le trăiești o singura data.

To be continued :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu