duminică, iulie 05, 2009

streogramele....imagini 3d in 2d

Cu cateva zile in urma, un coleg de servici ne-a adus in vedere stereogramele.......prima data cand am vazut una, mi-am spus si eu si alti colegi ca e putin mai zuzu.......cum sa vezi altceva decat iti percepe campul vizual prima data.....si sa mai fie si in 3d cand vezi o poza obisnuita si la prima vedere fara prea mare inteles....ajungand acasa.....ca urma weekend-ul, chiar il avertizasem ca am ce face tot weekendul ca nu ma las pana nu vad si eu.....adik eu ce am de nu vad......si acasa.......tot chinuindu-ma sa tot vad ceva in imaginea aceea, ba de aproape, ba de mai departe....nimic....m-am relaxat putin....apoi am privit asa.....cum ai privi in gol ceva fara un punct fix anume......si minune!!!....era ceva wow!!!......pt mine.....reuseam sa vad o imagine 3d cu simbolul infinitului......eram foarte fascinat de imagine......apoi, a doua zi mi-am descarcat pe calc....o gramada de imagini, si animatii cu aceste minunatii ale tehnologiei de azi....bravo celui ce a inventat acest mod de a privi lucrurile dintr-o alta perspectiva.......si ajung la o vorba......nimic nu e ceea ce pare!!!!

Incearca si tu sa vezi in imaginea de mai jos!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu